4. syyskuuta 2013

Taistelua herkkuhimoa vastaan, terveempää oloa ja lenkkiä

Heipsan ! :) Eilen en jaksanut edes postailla 'liikuntoja', koska lenkki jäi aika mitäänsanomattoman lyhyeksi, kun tuli äkillistä hässäkkää.. Ehkä -100kcal paloi..... Ja mitenkäs ilta. No ilta meni otellessa, herkkuhimo vs. minä. Ai että :))) En oo maininnutkaan, että syön aina liikutut kalorit eli 1200+liikunnat ja eilenhän ne jäi. Nää iki-ihanat naistenpäivätkin alkoi eilen ja kaikkee ois tehny mieli latoa naamaan. Meni sinne suklaapala ja muutama aakkoskarkki ja muuta 'huonoo', mut kalorit ei huidellu taivaissa, joka on tärkeintä. Mut ei ollu kyllä mikään helpoin ilta :D Söin mä siinä plussaa 200kcal, mut ne oli niinku tähän päivään joten ei hätiä :D

Ihanaa, kun flussa ei riivaa enää. Lenkkeilinkin tänään, aikaa meni 1h, kilometrejä kerty reilu kuus, kaloreita paloi -408kcal. Sykkeitä en jaksa tsekkaa, mut oisko keskisyke ollu joku ehkä 150 ja max. 18-jotain :D


Viikko sitten tähän aikaan istuin tismalleen tällä paikalla ja tein jälleen isoja lupauksia. Kirjoitin pitkän stoorin miten koko homma on ihan lähtenyt käsistä, miten monesti painotin sitä HYVÄÄ OLOA mitä kaipasinkaan. Viikko sitten olo oli inhottava ja olin itteeni jälleen tosi pettynyt. Siis varsinkin se olo mikä kropassa oli puistatuttaa vieläkin. Ei tää tyttö ollu sillon onnellinen. Kyllä mä vaan nyt atm oon paljon onnellisempi, tyytyväisempi.. Listaa vois jatkaa taas vaikka miten paljon. Tätä mä viikko sitten kaipasin, miten kaukaselta se tuntuikaan? Ja nyt oon tässä, siinä tilassa. Se alottaminen on aina vaikein, mutta se kannattaa. Voisin jauhaa tästä niin paljon taas :D Mut on vaan niin parempi olo. Ittensäkin näkee ihan erilailla, asioista nauttii paljon enemmän, kokonaisuudessaan paljon parempi olo. HYVÄ OLO, vaikkei ois mitään ihmeempää syytäkään. Mulla ne huonot ajat on niin tuoreessa muistissa, että omalla kohdallani tiiän mistä puhun :D Hyvin on mennyt ja huippuonnellinen oon tosta viikonlopusta <3 Se yllätti mutkin!

Aamulla infoilen painoa :) Oon vähän käyny kurkkailee, suunta on alaspäin (noshit:D). Paljon on plussaa heinäkuusta mikä jaksaa aina pienen hetken kiukuttaa, mut onneks ne ajatukset lähtee yhtä nopsaan kun tulikin. Tärkeintä tässä koko hommassa on nimenomaan just kohtuus syömisissä ja se, että liikkuu. Haha ja jälleen, 43567tuhannen kerran, tää hyvä tai ainaki parempi olo !! Kyllä se 50kg vielä näkyy mun vaa'alla, täytyy olla vaan kärsivällinen eikä luovuttaa. Huomiseen siis :) <3

2 kommenttia:

  1. Hyvä et kuuluu hyvää! :) Millanen sykemittari sul on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.polar.com/fi/tuotteet/lahde_liikkumaan/fitness_crosstraining/ft4

      tollanen löytyy :)

      Poista

Kiitos jos kommentoit <3