15. syyskuuta 2013

Mikä muhun meni viikonloppuna? Pettymys on kova

Heipsan ! Mä oon nyt pohtinu tätä feilausta ja myös ikävä kyllä jostain aivokatkoksesta johtuen vetäisin äsken 4(kyllä) herkullista leipää kaikkine täytteineen unohtamatta kuormaa voita, koska sehän on niin nannaa paahdetulla leivällä kera juuston kun haluu revitellä. Huuhtelin ne alas kuormallisella kaakaota.......:)) Ei fiksua, mutta aamu se on taas huomennakin. Ei mun pääkoppa vaan nyt käsitellyt tätä, että aamulla vedetään 600 kalorin edestä suklaata ja sit koko ilta mietitään et noh onks tää nyt pilalla vai ei ja lopulta päädytään vetäsemään ne leivät naamaan ihansamakaiseon-asenteella. Mutta jos jotain positiivista niin noita leipii ois ollu varmaan toi satsi kertaa viis jos oisin vaikka jo sillon suklaiden perään ottanut tän asenteen..

Mutta siis jotta oon saanut mielenrauhaa niin oon kääntäny tän koko katastrofin vähä postiivisemmaksi :D Katsokaas......... Nyt nähdään miten isoo katastrofia tällänen viikonloppu saakaan aikaan..Täytyyhän sitä kaikkea testata !!!!:DDD

Eli lets see.... Pe aamupaino 51.3kg(missingyoubutwewillmeetagain), pe muuten ok, mutta join. Ei kuitenkaa yömättöjä. No lauantai olikin sit täys fail. En edes haluu ajatella niitä määriä tai kaloreita. Muistan viel niin hyvin, miten mun ei ees välttämättä tehny yhtikäs mitään mieli, mutta nyt kun 'sai' niin olihan se mukamas niin kivaa mätätä sitä muonaa naamaan leffaa ja sarjoja katsellessa :DD Ja sit tää su nyt nii ja näin....... Mietin vielä, että lähtisinkö vaan lenkille mut ehenhän mä niin tehnyt.... Rupesin mielummin syömään :))))))))))))) 



Mutta no...... Ei voi mitään eikä se voivottelu auta. Ihan tuttuahan tää mulle on, kun näin meni ennen kaikki viikonloput mut vaan vielä vitusti pahemmat syömisöverit :D Pakko nyt vaan kestää tää kuin supernainen ja pitää mielessä, että olo ja fiilis ja kiukutus kyllä on jo tiessään (okei ainaki puolittunu) kunhan tästä saadaan vaan edes se yks onnistunu päivä taakse niin homma rupee rullaamaan ja olo kevenemään. Torstailta on turha odottaa ihmeitä, mutta mä voin vaan kattoo peiliin ja pohtia syytä sieltä :) Ja no kun täytyy aina tietenkin keksii jotain postiviisista (:D) niin mun täytyy muistaa ettei mua vielä viime perjantaina tai koko viikkonakaan ahdistanut mun kroppa kummemmin. Ja se eiahdistunut-olo kyllä tulee takaisin, kun nyt vaan ottaa itteensä niskasta kiinni. Heti on olo hirvee ja 10kg isompi, kun on viettäny pari päivää näin. Muistaa taas, että kannattaa mielummin jättää se pitsa tai mikä ikinä onkaan väliin, koska oma fiilis on vaan paljon parempi. Pitää muistaa se huomenna. Ehkä tää maailma nyt ei tähän kaadu. Pientä tai no enemmänkin isoo takapakkia saatu aikaan, koska noi syömiset nyt ei voi pelkkää turvotusta saada aikaan, mutta on tästä ennenkin selitty. Mitä sitä nyt suotta tekemään täst vähänkään helppoa :D:D welkommen plussat <3333333

Nyt teetä ja pian nukkumaan :) Huomenna paremmin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jos kommentoit <3