11. lokakuuta 2013

Kuulumisia!!!

Hei pitkästä aikaa .. :) En mä ole täysin kadonnut! Äsken painoin 51.5kg eli -500g viimekertaisesta infosta.

Tää on taas ollut aika tunteiden vuoristorataa. En ymmärrä, kun painolle ei tapahdu oikeastaan mitään (jos miettii, että siellä viidessäkympissä kuitenkin oltu jo -.-) niin silti what the fuck koen, että sitä rasvaa ois johki kadonnu esim. masusta. Ja mun pienoiset kätöset menis tosta polven yläpuolelta paremmin ympäri. Joskus ei menny ollenkaan. Oon varmaan luulosairas :D Koska eihän toi oikeesti käy päinsä. Oikeesti epäiilen kohta mun mielenterveyttä haha..............

Oon liikkunut sellasen n. tunnin lenkin maanantaina, tiistaina ja keskiviikkona. Eilen olin iltamyöhään töissä, joten en jaksanut, en sitten millään. Mutta oli toi lihaksisto jo aika kipeilevä eilen, joten lepo oli kaipa paikallaan. Tosin mut tuntien sitä lepoa kyllä nyt taas viikonloppuna tulee yllin kyllin :D

Onkohan mulla vielä jotain mainitsemisen arvoista.. :) Ei kai. Ei siis mitään uutta tänne :D Nähdään <3 Mukavaa viikonloppua !! Mistä teitä lukijoita on muuten tullut! Kivaa <3

Haha. Miksei se paino putoo sormianäpsäyttämällä......!!!!!!!!! Edelleen oon kiukkunen itelleni mun rrrrrrrepsahduksista joiden takia oon tässä vitun tilanteessa tuhannetta kertaa. Aiks. HEINÄKUUSSA 50.3kg. Viiiiskyt. Voi mua, näin sitä laihdutetaan :'DDDDDD buu. 

Mun sivupalkki ei vieläkään toimi???? So there you go......
pvm kg viim. vk -Xkg
29.8 53.3kg blogin startti
5.9 52.4kg -0.9kg
12.9 51.7kg -0.7kg
19.9 51.6kg -0.1kg
26.9 52.2kg +0.6kg
3.10 52.0kg -0.2kg
11.10 51.5kg -0.5kg

2 kommenttia:

  1. Niinpä, miks painon pudottaminen on niin helvetin hidasta ja sitten mä turhaannun ja mokaan... :D Tsemppiä sulle ♥

    VastaaPoista
  2. Haastetta blogissa: http://hoikempimie.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos jos kommentoit <3