30. syyskuuta 2013

Eheheh........ Ei menny ihan niinku elokuvissa.

Ei tod. Siis vitukshan se eilinen sitte meni. Mä oon viel niin rehellinen etten vaa voi jättää tätä kertomatta täällä. Menis koko blogin idea. Vaikka tääki jotenki niin jääny... Mut eiliseen. Ei tarvinnu ku pamauttaa se pitsa naaman eteen ni se oli jo melkeen syöty ja sittenhän piti sit täyttää omat pikku 'tääkipäiväsitläskiks'-toiveet ja kaupasta lähti mukaan jäätelöpaketti (jokamuutenmenikokonaan), suklaata... Oikeen terveelliset chiebatta sämpylät kera kaikkien mahdollisten täytteiden oli myös kova juttu yms......................... Ei vitturallaa. EI NÄIN. Eilen noi 'ei tää oo niin vakavaa'- selitykset tuli sit otettuu näköjään vähän liian kirjaimellisesti. Kyl nyt tää meno vituttaa jo iha huolella, koska toooodeelllakaaaan en haluu, että mulla rupee rullaa näin nää päivät. Ja ku eilen ei vielä vituttanu ni tänään sit näköjään se kiukku tuli kättelee :)))))))))) Ai persus oon tyhmä .. Kyllä ärsyttää ku tää paino tulee taas jummaamaan iha vitun samassa missä viime viikolla tai itse asiassa mitä mä selitän, kun se ihan saletisti on vielä vitusti enemmän.

Älkää ottako musta mallia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jos kommentoit <3